Puttes Film Blogg

Direktlänk till inlägg 12 mars 2013

Har du nån favorit film?

Av Putte - 12 mars 2013 15:18

Hej filmälskare där ute!  

 

Skriv en kommentar om vilken som är din favorit film/er! Kul att diskutera och ge lite tips till varandra :D


//Putte.

 

 

 
 
shenja

shenja

12 mars 2013 15:27

Mirrors

http://faceoff.bloggplatsen.se

Putte

12 mars 2013 15:30

uuh en skräckis! kul :)Den kanske man skulle se ikväll..

 
emelie

emelie

12 mars 2013 17:48

Vet inte om det är en film, men Pretty Little Liars är helt klart favoriten för mig! Fastnat så totalt.
Kram

http://emelieeee.bloggplatsen.se

Putte

12 mars 2013 17:51

Halloj! Haha okej nä det är ju en TV-serie! :P men det går lika bra det med, tack! :)
Kram

 
Ingen bild

attkyssagrodor

12 mars 2013 21:23

Det går i perioder vilken film som är min favorit..... Det växlar från "Skönheten och odjuret" (Disney) till "My best friends girl" till "Identity" eller "Shutters Island".....
Det finns så många...kan inte välja EN

Putte

12 mars 2013 21:24

Nä det är svårt eller hur hehe! Men ja Shutter Island är även en av mina starka favoriter, Leonardo är riktigt bra iden filmen!

 
Ingen bild

attkyssagrodor

12 mars 2013 21:53

Det är verkligen kul att se Leonardo lyckas ta sig från flickidol till att göra tunga filmer som Shutters Island och Inception....
Alla hade inte klarat det...utan fastnat i tonårs träsket...

Putte

13 mars 2013 11:46

Ja precis det är sant, allt för många brukar fastna i samma karaktär och inte utvecklas. Men jag såg nån gammal intervju på youtube när Leonardo var jätteung och han var med i nån serie på den tiden men redan då visste han vad han ville och kände att han ville pröva olika saker så han skulle utvecklas som skådespelare. Han är en smart och målmedveten kille/man, kanske mer än dom flesta :)

 
Stamp-E

Stamp-E

14 mars 2013 00:10

wow va svårt val... det skiljer sig så mycket från film till film. det slår mig ofta när jag ser gamla blogginlägg. har ju skrivit i min blogg i typ 7 år... och jag vet inte hur ofta jag ser gamla inlägg där jag skrivit att den o den filmen var så sjukt bra, den är på min tio i topplista... men hey, då skulle min tio i topp vara typ hundra haha...

men om jag måste välja en... hmmmm.... uuuhhh.... hmmmmm.... kan jag inte få välja en inom varje genre hehe... nä jag har för många bra för att vara tvungen att välja en... o andra sidan så är jag en sån som yttterst ytterst sällan skulle vilja se om en film, för jag minns liksom hela filmen från början till slut när jag väl börjar se den, och finner därför inget nöje i den upplevelsen en gång till.

funderar på om man kanske skulle kört ett litet länkbyte med dig...

http://stamp-e.bloggplatsen.se

Putte

14 mars 2013 11:10

Haha ja inte är det lätt inte, därför kul att ställa frågan, dom flesta svarar att det är svårt men försöker ändå tänka efter och sätter igång tankarna om vilka filmer där finns och vilka man har sett osv. Man kan ju försöka tänka om man kanske har sett nån bra nyligen som man minns var lite extra bra tex? Men att utse den bästa filmen som gjort är nog omöjligt. Och alla tycker ju olika dessutom :)

Hmm länkbyte? ja varför inte!? :)

Hur går man tillväga då?

 
yolanda

yolanda

16 mars 2013 21:23

Harry Potter,sista,näst sista och trean av dom,men alla äger. :)

http://yoyothesimmer.bloggplatsen.se

Putte

16 mars 2013 21:34

Oj oj oj ett riktigt Harry-potter fan märker jag! ;) hehe det låter bra det. Ha det så skoj!

//Putte

 
Sandra

Sandra

4 april 2013 18:40

Uh, jag har ganska många favoriter så det blir lite svårt att bara välja en. Men dom tre absolut bästa för mig är:

1. Percy jackson - kampen om åskviggen
2. Orphan
3. Horrible bosses

http://www.datgirl.bloggplatsen.se

Putte

5 april 2013 16:51

Hehe ja det brukar vara lite svårt att välja men tyckte du valde bra filmer, en härlig blandning!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Putte - 20 januari 2014 20:28

In och gilla på Facebook och följ alla roliga nyheter från filmvärlden där!   http://www.facebook.com/PuttesFilmblogg ...

Av Putte - 24 juni 2013 19:15

Kolla in den här: http://puttesfilmblogg.blogspot.se/

Av Putte - 5 maj 2013 08:45


Uttråkad? Rastlös? Då är film den bästa lösningen! Alla filmer har svensk text (swesub) på denna grymma sida    AttSeFilm http://attsefilm.blogspot.se/        ...

Av Putte - 8 april 2013 10:30

   Stålmannen är tillbaka!!!    http://attsefilm.blogspot.se/2013/02/man-of-steel-2013.html   ...

Av Putte - 21 mars 2013 22:15


Lady Gaga ska medverka i filmen: Machete Kills" (upföljaren till Machete) Kan det va nåt kanske? :)   För mer info: Lady Gaga   Lady Gaga ...

Translate?

Presentation


En blogg för alla filmälskare! Var med och rösta fram årets film! Här finns även veckans populäraste filmtips, nyheter på bioduken, trailers, recensioner och betyg på massor av nya och gamla filmer!

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Omröstning

Årets film 2012?
 The Dark Knight Rises
 Prometheus
 Cloud Atlas
 Looper
 The Expandables 2
 Resident Evil Retribution
 Killing Them Softly
 Men in Black 3

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards